خبرنگاران شجاعی مقابل صنعت نفت آبادان محروم است

به گزارش مجله هاستفا، تبریز - خبرنگاران - سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: مسعود شجاعی بازیکن تراکتور برابر رای استیناف در بازی با صنعت نفت آبادان نیز نمی تواند تیمش را همراهی کند.

خبرنگاران شجاعی مقابل صنعت نفت آبادان محروم است

به گزارش روز آدینه روابط عمومی این سازمان، مسعود شجاعی در بازی هفته نوزدهم با گل گهر سیرجان از بازی اخراج شد و سپس کمیته انضباطی این بازیکن را به سه جلسه محرومیت انضباطی محکوم کرد.

بر اساس این گزارش و با توجه به اینکه رای کمیته انضباطی عیناً در کمیته استیناف تایید شده مسعود شجاعی در مجموع چهار جلسه محرومیت دارد که در هفته های بیستم به علت اخراج برابر سایپا و هفته های بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم به ترتیب برابر پارس جنوبی، نساجی وصنعت نفت آبادان اعمال می گردد و این بازیکن قادر به همراهی تیم تراکتور در بازی های یاد شده نیست.

مسعود شجاعی از هفته 24 لیگ برتر و در بازی با استقلال مجاز به همراهی تمیش است.

بعضی رسانه ها به نقل از روابط عمومی باشگاه اعلام نموده بودند که محرومیت مسعود شجاعی تمام شده و این بازیکن می تواند در بازی با صنعت نفت آبادان برای تیمش به میدان برود.

ملاقات این 2 تیم از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فردا شنبه در استادیوم یادگار امام ره تبریز انجام می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4470

به "خبرنگاران شجاعی مقابل صنعت نفت آبادان محروم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شجاعی مقابل صنعت نفت آبادان محروم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید