خبرنگاران جولان کرونا در شهرهای پرجمعیت آذربایجان غربی

به گزارش مجله هاستفا، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 33 نفر دیگر در 10 شهرستان استان به بیماری کرونا مبتلا شده که از این تعداد، 23 نفر مربوط به پنج شهر پرجمعیت استان است.

خبرنگاران جولان کرونا در شهرهای پرجمعیت آذربایجان غربی

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از 33 مورد ابتلای جدید، آزمایش 9 نفر در خوی، 6 نفر در ارومیه، پنج نفر در میاندوآب، 2 نفر در مهاباد و یک نفر در بوکان به این بیماری مبتلا شده اند.

وی اضافه نمود: همچنین در 24 ساعت گذشته آزمایش سه نفر در شاهین دژ، سه نفر در سردشت، 2 نفر در پیرانشهر، یک نفر در نقده و یک نفر در چالدران مثبت اعلام شده است.

وی بیان نمود: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان های تکاب، چایپاره، اشنویه، سلماس، پلدشت، ماکو و شوط گزارش نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان نمود: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به 150 نفر، بوکان 60 نفر، خوی 48 نفر و شاهین دژ 29 و میاندوآب 25 نفر رسید.

آقازاده بیان نمود: همچنین تا به امروز 25 نفر در مهاباد، 18 نفر در نقده، 17 نفر در تکاب، 11 نفر در سردشت و 10 نفر در سلماس به کرونا مبتلا شده اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان های آذربایجان غربی تعداد مبتلایان تک رقمی بوده به طوری که کرونای هشت نفر در هرکدام از شهرستان های پیرانشهر و ماکو و 6 نفر در اشنویه مثبت اعلام شده است.

وی بیان نمود: همچنین تا به امروز چهار نفر در چایپاره، سه نفر در چالدران، 2 نفر در پلدشت و یک نفر در شوط به کرونا مبتلا شده اند.طی یک هفته گذشته در چایپاره و سه روز گذشته در ماکو، تکاب و شوط مورد مثبتی گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگاران و طبق آمار، طی یک هفته گذشته مورد مثبتی در شهرستان چایپاره و سه روز گذشته در شهرستان های تکاب، ماکو و شوط مورد مثبت ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگاران 428 نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تا به امروز 31 نفر فوت کرده اند.

سهم آذربایجان غربی از مبتلایان کشوری حدود 2 درصد و از فوت شدگان 1.8 درصد است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3288

به "خبرنگاران جولان کرونا در شهرهای پرجمعیت آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جولان کرونا در شهرهای پرجمعیت آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید