خبرنگاران بهداد سلیمی: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری بود

به گزارش مجله هاستفا، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم وزنه برداری گهر زمین سیرجان گفت: هدفمان قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ برتر بود که با کوشش و پشت کار وزنه برداران و کادر فنی به این مهم رسیدیم.

خبرنگاران بهداد سلیمی: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری بود

به گزارش خبرنگاران بهداد سلیمی روز آدینه در حاشیه مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز در جمع خبرنگاران گفت: لیگ برتر سال جاری در بالاترین سطح ممکن برگزار گردید و در بعضی اوزان شاهد رقابت حساسی بین وزنه برداران بودیم و سال جاری تیم های خوبی در لیگ برتر سرمایه گذاری کردند که این موضوع به زیبایی رقابت ها یاری کرد.

وی اضافه کرد: باشگاه گهر زمین امکانات بسیار خوبی را در اختیار وزنه برداران تیم قرار داد همچنین یک اردو در سطح بسیار بالایی برگزاری کردیم که این موضوع در پیروزیت ما اثرگذار بود اگرچه بعضی از وزنه برداران ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

سلیمی با بیان اینکه در مرحله فینال، رقابت اصلی بین تیم های ملی حفاری، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان بود و این سه تیم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند گفت: خوشبختانه بچه های ما به خوبی عمل نموده و رکوردهای خوبی ثبت کردند که در نهایت توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسیار خوب بود و باعث ایجاد انگیزه در بین وزنه برداران شد اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر فدراسیون و کوشش شبانه روزی هیات وزنه برداری خوزستان که جا دارد از آنها تشکر کنم، این دوره از مسابقات به بهترین شکل برگزار گردید.

سرمربی تیم گهر زمین گفت: در این فصل برخلاف سال های گذشته شاهد حضور سه تیم قدرتمند بودیم و وزنه بردار سرشناس در این تیم ها پخش شده بودند که کار را برای هر سه تیم سخت نموده بود اما خوشبختانه بچه های ما اشتباه کمتری داشته و توانستیم به مقام اول برسیم.

وی اضافه کرد: وزنه برداران جوان و با استعداد خوبی در کشور داریم که باید روی آنها سرمایه گذاری گردد تا پیروز شوند، معتقدم باید به جوانان بیشتر میدان داد و از آنها حمایت بیشتری کرد تا پرچم ایران را میادین مختلف به اهتزاز درآورند. برگزاری مسابقات لیگ برتر در رده سنی جوانان همیشه در شناسایی استعدادهای درخشان بسیار تاثیرگذار بوده و به پیشرفت وزنه برداری کشور یاری می نماید.

سلیمی اعلام کرد: خوشحالم که لیگ سال جاری با پوشش رسانه ای خوبی همراه بود و امیدواریم این حرکت موجب گردد تا از سال آینده شاهد حضور تیم های بیشتری در مسابقات لیگ باشیم. قطعا با اهمیت دادن به امر استعدادیابی و میدان دادن به وزنه برداران جوان می توان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.

در انتها رقابت های لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور تیم گهرزمین به مقام قهرمانی رسید همچنین تیم های ملی حفاری و فولاد عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7022

به "خبرنگاران بهداد سلیمی: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهداد سلیمی: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید