حمله توئیتری هزاران کاربر طرفدار بن سلمان علیه ولی عهد سابق عربستان

به گزارش مجله هاستفا، همزمان با انتقال پادشاه سعودی به بیمارستان، کاربران توئیتری طرفدار محمد بن سلمان ولی عهد کنونی عربستان علیه محمد بن نایف ولی عهد سابق این کشور و سعد الجبری معاون فراری وی، هجمه کردند.

حمله توئیتری هزاران کاربر طرفدار بن سلمان علیه ولی عهد سابق عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، هزاران نفر از طرفداران ولی عهد کنونی عربستان سعودی در حساب های توئیتری خود، محمد بن نایف ولی عهد سابق این کشور و سعد الجبری معاون او معروف به جعبه سیاه فراری عربستان را به فساد متهم کردند.

بر اساس این گزارش، این حمله توئیتری از روز جمعه گذشته آغاز شده و با اعلام خبری ورود ملک سلمان به بیمارستان ادامه پیدا کرده است.

در همین ارتباط، یک منبع سعودی به رویترز گفت که این حملات توئیتری علیه بن نایف و سعد الجبری از سوی دولت عربستان و نزدیکان محمد بن سلمان ولی عهد سعودی اجرا شده است.

از سوی دیگر، خالد الجبری فرزند سعد الجبری (مسئول بلند پایه و رئیس دستگاه اطلاعات عربستان در دوره ولی عهدی بن نایف بود که اکنون در کشور کانادا متواری است) به رویترز گفته که هدف از این هجمه ها انحراف افکار عمومی از موضوع واقعی به گروگان دریافت برادر و خواهر من است.

سعد الجبری وزیر سابق سعودی و از نزدیکان محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان، در سال 2017 قبل از اینکه محمد بن نایف تحت اقامت اجباری قرار بگیرد و بن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان منصوب شود٬ از این کشور فرار کرد و به کانادا گریخت.

هجمه های توئیتری علیه ولی عهد سابق و معاون فراری وی، همزمان با انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی آغاز شده است و از همین روی، تحلیگران معتقدند که این اقدام بن سلمان در راستای بلندپروازهای وی برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی کشور در غیاب پدرش است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4615

به "حمله توئیتری هزاران کاربر طرفدار بن سلمان علیه ولی عهد سابق عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله توئیتری هزاران کاربر طرفدار بن سلمان علیه ولی عهد سابق عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید