جزئیات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران

به گزارش مجله هاستفا، استاندار تهران گفت: تخلفات جزئی در جریان برگزاری انتخابات گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی است.

جزئیات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران

به گزارش خبرنگاران از فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه اخذ رای اقلیت های دینی در کلیسای ارامنه سرکیس در جمع خبرنگاران گفت: تا الان رصد کرده ایم حضور مردم در پای صندوق های رای بوده است و طبق سالهای گذشته مردم تهران بعد از ظهر بیشتر از صبح در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی افزود: با تمهیداتی که در خصوص تامین امنیت انتخابات و همچنین سرعت بخشیدن به فرایند رای گیری با نصب دستگاه های احراز هویت افزایش افزایش شعب صندوق های رای در تهران شرایط فراهم شده، حماسه ای دیگر را امروز به دیگر حماسه ای کشورمان در ادوار گذشته اضافه کنیم.

استاندار تهران با اشاره به بازدید هایی که امروز از شعب اخذ رای استان تهران داشته گفت: الحمدالله شور شوق خوبی در حوزه های اخذ رای و بخصوص اخذ رای اقلیت های دینی ارامنه شمال مشاهده می شودو چهار کاندیدا رقابت می کنند تا یکی از آنها منتخب این عزیزان در مجلس شورای اسلامی شود.

بندپی در پاسخ به سوالی پیرامون گزارش های احتمالی از تخلف های انتخاباتی گفت تخلفات جزئی گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است. تخلفات جزئی بیشتر در خصوص فضای مجازی بوده و گزارش هایی هم در خصوص خرید و فروش رای بوده است.

استاندار تهران همچنین در خصوص برخی بحث ها پیرامون جابجایی اتوبوسی رای دهندگان در برخی شهرهای استان تهران گفت: در این مورد به نیروی انتظامی اطلاع داده ایم و نیروی انتظامی به شدت این مسئله را پیگیری می کند و از هرگونه تردد اتوبوسی از یک حوزه به حوزه دیگر جلوگیری به عمل می آید.

وی با تأکید بر اینکه امنیت حوزه های انتخاباتی خوب است که یکی از حوزه های انتخاباتی همین حوزه اقلیت های دینی است، گفت: در تهران با حضور نیروهای انتظامی امنیت خوبی برقرار است و در حوزه های شهرستان هم به صورت ترکیبی و تلفیقی بازدید از حوزه قرچک و شهرری داشتیم که الحمدالله با آرامش، امنیت و انضباط خوبی شهفرایندان مشغول دادن مشغول دادن رای هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2805

به "جزئیات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید