تیم تکواندو نوجوانان ایران قهرمان دنیا شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم تکواندو نوجوانان ایران در روز چهارم از رقابتهای قهرمانی دنیا با کسب دو طلای دیگر، در مجموع با شش طلا و یک برنز عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد. این دومین عنوان قهرمان نوجوانان ایران در طول دوازده دوره این رقابتها می باشد.

تیم تکواندو نوجوانان ایران قهرمان دنیا شد

نوجوانان ایران که تا سرانجام روز سوم با 4 طلا، یک برنز و 63 امتیاز در صدر جدول توزیع مدالها قرار داشت، امروز پنجشنبه 23 فروردین ماه در روز چهارم این رقابتها توسط محمد مهدی عمادی و علی اشکوریان دو طلای دیگر کسب کرد تا قهرمانی خود را در فاصله یک روز به سرانجام این مسابقات قطعی کند.

پیش از این در سه روز نخست این مسابقات حامد اصغری، حسین لطفی، امیر ولی پور و امیرسینا بختیاری پیروز به کسب چهار مدال طلا شده و عرفان مرادی هم یک نشان برنز کسب نموده بودند که در روز سرانجام محمد مهدی میرعمادی و علی اشکوریان دو طلای دیگر به داشته های تیم کشورمان افزودند. با گذشت چهار روز از شروع این مسابقات هشت عضو تیم نوجوانان ایران مسابقات خود را به سرانجام رساندند که تنها محمد رستم نژاد از دست یابی به مدال بازمانده است.

نوجوانان ایران اولین بار در هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان دنیا در تیخوانای مکزیک و سال 2010 با سه طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب نموده بود. در نهمین دوره این مسابقات سال 2012 تیم ایران با دو طلا و دو نقره در شرم الاشیخ مصر نایب قهرمان شد و در دهمین دوره این مسابقات سال 2014 در چین تایپه و یازدهمین دوره سال 2016 در کانادا تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز در جای چهارم ایستاده بود.

این دوره از مسابقات فردا آدینه 24 فروردین ماه و با برگزاری مسابقات اوزان نهم و نهم به سرانجام خواهد رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 972

به "تیم تکواندو نوجوانان ایران قهرمان دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم تکواندو نوجوانان ایران قهرمان دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید