توجه به اماکن فرسوده و پروژه های نیمه تمام ورزشی کاشمر لازم است

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: توجه به اماکن فرسوده و پروژه های نیمه تمام ورزشی ضروری بوده و باید از اولویت هایی در شهرستان باشد که بیشتر به آن توجه می گردد.

توجه به اماکن فرسوده و پروژه های نیمه تمام ورزشی کاشمر لازم است

مسلم ساقی 28 تیر ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر اعلام کرد: با توجه به پیشینه ورزشی شهرستان، حوزه ورزش و جوانان از دغدغه های اصلی مدیریت اجرایی کاشمر بوده و نیازمند توجه بیشتر از گذشته است.

وی با انتقاد از اینکه به دلایلی تا کنون حوزه ورزش مغفول مانده است، توضیح داد: با توجه به شرایط جامعه توجه به نیازهای حوزه جوانان نیازمند نگاه تازه ای است.

ساقی اضافه کرد: با توجه به تمامی محدودیت ها در حوزه اعتباری، باید برای بهره وری بیشتر تدبیر، هنر و مدیریت داشت، با توجه به ظرفیت هیئت های ورزشی و حضور جوانان فعال در این حوزه باید شاهد اقدامات بهتر و تأثیرگذار در حوزه ورزش و جوانان نسبت به گذشته باشیم.

وی تأکید کرد: باید مدیریت جدید ورزش و جوانان شهرستان با برنامه زمان بندی شده تعیین به دنبال برطرف نواقص و کاستی های موجود با هم افزایی بین هیئت های ورزشی باشد، همچنین اماکن ورزشی فرسوده و پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش از اولویت هایی است که باید به آن بیشتر پرداخته گردد.

فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه تغییر و تحول برای بهبود امور باید صورت پذیرد، مطرح نمود: امیدواریم در یک فضای جدید با استفاده از همفکری صاحب نظران و کارشناسان حوزه ورزش و جوانان شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه بیش از پیش باشیم.

در این جلسه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: فلسفه تغییر و تحول و جابه جایی را باید به فال نیک گرفت و به عنوان یک فرصت برای اقدامات مؤثر و خیر در هر حوزه ای دید.

جبار قوچان نژاد اضافه کرد: باید در سایه کوشش شبانه روزی و تعامل با فرماندار شهرستان، هیئت های ورزشی و سایر بخش ها شرایط بهتری را برای ورزش و جامعه ورزشی شهرستان ببینیم.

در این جلسه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن ابلاغ و معرفی حکم رضا شهنازی به عنوان رئیس ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از خدمات پنج ساله محمد شایگان تجلیل کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4607

به "توجه به اماکن فرسوده و پروژه های نیمه تمام ورزشی کاشمر لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به اماکن فرسوده و پروژه های نیمه تمام ورزشی کاشمر لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید