تلاش برای ایجاد بزرگترین پل معلق جهان در اردبیل

به گزارش مجله هاستفا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تلاش برای ایجاد بزرگترین پل معلق جهان در اردبیل صورت می گیرد.

تلاش برای ایجاد بزرگترین پل معلق جهان در اردبیل

قضیه چیست؟

نادر فلاحی 16 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق برنامه ریزی اجرا شده 29 پروژه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در سال 1400 در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

وی استان اردبیل را قطب گردشگری کشور دانست و افزود: در استان اردبیل در حوزه گردشگری ظرفیت های بسیار بالایی وجود دارد که اداره کل میراث فرهنگی استان نیز به این پتانسیل ها توجه جدی داشته و در سال جهش تولید با اختصاص اعتبارات لازم و جذب سرمایه گذاران توانسته است عملیات اجرایی 18 پروژه را در حوزه گردشگری، 9 پروژه در حوزه میراث فرهنگی و دو پروژه در حوزه صنایع دستی را آغاز شده و تا یک سال آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

فلاحی با بیان اینکه برای تکمیل بزرگترین پل معلق جهان در استان اردبیل تلاش می کنیم، شرح داد: با توجه به وجود دو پل معلق بزرگ در استان اردبیل که در مشگین شهر و هیر قرار دارند بطوریکه این استان به استان پلهای معلق شناخته می شود و در این راستا برای تکمیل بزرگترین پل معلق جهان در منطقه گردشگری ازناو نیز تلاش می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تکمیل کمربند طلایی سبلان خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین مطالبات مردم استان اردبیل در حوزه گردشگری احداث کمربند طلایی سبلان است که امسال با هماهنگی اجرا شده با اختصاص بیش از 260 میلیارد ریال اعتبار کمربند طلایی سبلان تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت های عمرانی می تواند در جذب گردشگران به استان موثر باشد، اظهار کرد: تاسیس دو مرکز آبدرمانی، افتتاح بازارچه صنایع دستی، بهره برداری از موزه صفویه شناسی، احداث هتل 5 ستاره، سه پیست اسکی، واحدهای بومگردی و پل معلق ازناو از مهمترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی در سال آینده هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4553

به "تلاش برای ایجاد بزرگترین پل معلق جهان در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای ایجاد بزرگترین پل معلق جهان در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید