تغییرات کادر فنی تیم ملی پاراتیروکمان شاید همیشگی نباشد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی پاراتیروکمان 26 مهرماه راهی تایلند می گردد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

تغییرات کادر فنی تیم ملی پاراتیروکمان شاید همیشگی نباشد

این تیم پیش از این با حضور در مسابقات جهانی هلند (خردادماه) توسط زهرا نعمتی، پوریا جلالی پور و اصغر زارعی نژاد (ریکرو) همراه با سینا منشا زاده و رمضان بیابانی و البته مرحوم راضیه شیرمحمدی (کامپوند) صاحب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو شد اما این فرصت را دارد در تایلند هم تعداد سهمیه های خود را ارتقا دهد.

این درحالی است که کادر فنی ملی پوشان پاراتیروکمان اخیرا دستخوش تغییراتی شد. دلیل این تغییرات مطرح شدن یک سری صحبت های انتقادی نسبت به وضعیت ملی پوشان بود که حتی با کناره گیری رئیس انجمن پاراتیر وکمان هم همراه بود.

بر این اساس در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک، راهنمایی تیم های ملی پارا تیروکمان در دو بخش کامپوند و ریکرو به ترتیب به جبرائیل عبادی و مصطفی حبیبیان سپرده شد اگرچه به گفته رئیس فدراسیون جابه جایی های اجرا شده قطعی و همیشگی نیست.

غلامرضا شعبانی بهار در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: به خاطر یکسری مسائل و تشخیصی که داشتیم، تصمیم به انتخاب مربیان جدید برای تیم ملی گرفتیم. امیدوارم ملی پوشان با راهنمایی این مربیان شرایط ایده آل تری کسب نمایند و بتوانند در تایلند نتایج خوبی بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تغییرات باید در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک در کادر فنی اعمال گردد؟، توضیح داد: حاشیه هایی ایجاد شد که تمام شد و رفت، خیلی به آنها توجه نداشته باشید. الان مربیان جدید کنار تیم هستند و ملی پوشان زیر نظر آنها تمرینات شان را دنبال می نمایند. حضورشان هم در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است.

همین حواشی که شما می گویید فراموش شان کنید می تواند به تیم آسیب بزند، رئیس فدراسیون تیروکمان در واکنش به این موضوع گفت: مگر فدراسیون می خواست وارد حاشیه گردد؟ مجید کهتری (رئیس انجمن و سرمربی تیم ملی ریکرو) خود تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون گرفت. البته من با استعفای او مخالفت کردم و خواستم که همچنان کنار تیم باشد اگرچه این استعفا مکتوب نبود و شفاهی مطرح شده بود. در نهایت اما مجبور شدیم جابه جایی هایی داشته باشیم تا تیم از تمرین عقب نماند.

وی با یادآوری سپرده شدن راهنمایی تیم ملی به جبرائیل عبادی و مصطفی حبیبیان ادامه داد: جبرائیل عبادی پیش از این هم در کادر فنی حضور داشت و مصطفی حبیبیان هم جزو مربیان اصفهان است که به تیم یاری خواهد نمود. البته حضور این مربیان هم شاید قطعی و همیشگی نباشد.

رئیس فدراسیون به چرایی این مسئله پاسخ شفافی نداد و گفت: جای هیچ فردی در هیچ جایگاهی ثابت نیست. فعلا راهنمایی تیم با این افراد است. امیدوارم حضورشان در تیم ملی نتیجه بخش باشد و بتوانیم تعداد سهمیه های بیشتری برای پارالمپیک کسب کنیم.

شعبانی بهار با بیان اینکه زهرا نعمتی به خاطر در اختیار داشتن سهمیه پارالمپیک در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نخواهد نمود، یادآور شد: البته نعمتی تیم ملی تیروکمان را در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک همراهی می نماید. این رقابت ها اول تا هفتم آذرماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد و تیم ملی هم با ترکیب کامل در آن شرکت خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان تاکید نمود: در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک سه سهمیه در هر یک از بخش های مردان و بانوان توزیع می گردد و هر کشور تنها یک سهمیه در اختیار خواهد گرفت. شرایط برای المپیکی شدن در این رقابت ها سخت است اما امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 672

به "تغییرات کادر فنی تیم ملی پاراتیروکمان شاید همیشگی نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات کادر فنی تیم ملی پاراتیروکمان شاید همیشگی نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید