ترین های استقلال در یک نگاه، غفوری و حسینی در صدر آبی پوشان

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان با به دست آوردن سومین پیروزی در هشتمین بازی خود در لیگ برتر 12 امتیازی شدند تا در رده هفتم جدول قرار بگیرند.

ترین های استقلال در یک نگاه، غفوری و حسینی در صدر آبی پوشان

آندره استراماچونی سرمربی استقلال در هشت بازی تیمش جمعا از 21 بازیکن استفاده نموده و نوع استفاده او از بازیکنان نشان می دهد وی بیشتر از سرمربیان سابق این تیم به ترکیب ثابت اعتقاد دارد.

در بین 21 بازیکن استقلال که در لیگ برتر به میدان رفتند، حسینی و غفوری دارای بیشترین و علی دشتی دارای کمترین دقیقه حضور در میدان هستند.

پرکار ترین ها

وریا غفوری و حسین حسینی دو بازیکن استقلال هستند که با حضور در هر هشت بازی به طور کامل، با 720 دقیقه دارای بیشترین دقیقه حضور هستند و پرکارترین بازیکنان این تیم به حساب می آیند. محمد دانشگر با 630، داریوش شجاعیان با 569، فرشید اسماعیلی 567 و علی کریمی با 539 دقیقه حضور در میدان دیگر بازیکنان پرکار استقلال در این هشت هفته بوده اند.

کمترین میزان حضور

کمترین میزان حضور از نظر دقیقه بازی به علی دشتی و از نظر تعداد بازی به شاهین طاهرخانی تعلق می گیرد. دشتی با حضور در سه بازی و 80 دقیقه حضور در میدان کم کارترین بازیکن تیمش است و شاهین طاهرخانی که تنها در یک بازی به کار گرفته شده، با 90 دقیقه بازی دومین بازیکن آبیها است که کمترین میزان حضور در میدان را دارد.

سازنده گل

بیشترین پاس گل را در این فصل دو بازیکن به صورت همزمان داده اند. وریا غفوری و داریوش شجاعیان هر یک با ارسال 2 پاس گل بیشترین نقش را در سازندگی داشتند و از این نظر بهترین عملکرد را در بین بازیکنان تیمشان دارند. فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مرتضی تبریزی و آرش رضاوند از دیگر استقلالی هایی هستند که پیروز به ارسال پاس گل شده اند.

خشن ترین بازیکن

محمد دانشگر که یکی از پرکارترین بازیکنان استقلال است، پر کارت ترین و به عبارتی خشن ترین بازیکن این تیم نیز محسوب می گردد. مدافع آبی پوشان با دریافت 4 کارت زرد و یک کارت قرمز بیشترین تعداد کارت را در بین بازیکنان دریافت داشته و بعد از او نیز فرشید اسماعیلی و علی کریمی هر کدام به 3 کارت زرد یک کارت قرمز دیگر بازیکنان خشن این تیم هستند.

تاثیرگذارترین

تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در این 8 هفته مهدی قائدی با 3 گل است. بعد از قائدی فرشید اسماعیلی با 2 گل و یک پاس گل دومین بازیکن تاثیرگذار آبی ها می باشد. وریا غفوری و داریوش شجاعیان نیز هر کدام با یک گل و دو پاس گل دیگر بازیکنان تاثیرگذار آبی پوشان می باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1074

به "ترین های استقلال در یک نگاه، غفوری و حسینی در صدر آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترین های استقلال در یک نگاه، غفوری و حسینی در صدر آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید