تحقیقات از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو در آمریکا

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت آمریکا تحقیقاتی برای آنالیز اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو Tik Tok شروع نموده است.

تحقیقات از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو در آمریکا

به گفته 3 منبع مطلع، کمیته میان سازمانی سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) که فرایندهای ادغام شرکت های خارجی را آنالیز می نماید، مشغول تحقیقات درباره مالک این اپلیکیشن یعنی شرکت ByteDance است. این شرکت چینی Tik Tokرا به قیمت یک میلیارد دلار از شبکه اجتماعی آمریکایی Musical.ly خریده است.

البته این عملیات ادغام یک میلیارد دلاری 2 سال قبل صورت گرفته است اما قانونگذاران آمریکایی طی هفته های اخیر خواستار آنالیز Tik Tok در راستای حفظ امنیت ملی بوده اند. آنها بیم دارند که این شرکت چینی محتوای حساس سیاسی را سانسور کند. علاوه بر آن سوالاتی درباره ذخیره اطلاعات شخصی کاربران این اپلیکیشن نیز به وجود آمده است.

این در حالی است که اپلیکیشن Tik Tok اخیرا میان نوجوانان آمریکایی محبوب شده، به طوریکه 60 درصد از 26.5 میلیون کاربر فعال ماهانه این اپلیکیشن در آمریکا هستند. این افراد بین 16 تا 24 سال سن دارند.

کمیته CFIUS به طور معمول عملیات های ادغام توسط شرکت های خارجی را برای وجود ریسک های امنیت ملی آنالیز می نماید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1208

به "تحقیقات از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید