به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می گردد

به گزارش مجله هاستفا، وزیر دفاع و پشتیبانی از فراوری خودروی نظامی ایرانی از سوی صنایع دفاعی کشورمان اطلاع داد.

به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می گردد

خبرنگاران - امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، گفت: شش ماه پیش از این به خودروساز ها اعلام نموده بودیم زمانی که خارجی ها به تعهدات خود عمل نکردند و از کشورمان خارج شدند هر بخشی از این کار که به وسیله بخش خصوصی قابل انجام نباشد ما این آمادگی را داریم با توجه به تکنولوژی که وجود دارد، جایگزین آن ها شویم.

وی ادامه داد:به حمدالله این رخ داده و حدود 1500 میلیارد تومان قرارداد بین صنایع دفاع و خودروسازان برای تامین اقلام حساس که قابل فراوری نبوده منعقد شده و در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت.

تحویل خودروی نظامی ایرانی به زودی

به گزارش تسنیم،امیر حاتمی توضیح داد:این اقلامی که فراوری می گردد بیشتر برای تکمیل خودرو های موجود است و اقلامی که فراوری می گردد (مثل کامپیوتر خودرو) از کیفیت خوبی برخوردار است.

وزیر دفاع با بیان اینکه برنامه خاصی برای فراوری خودروی غیرنظامی نداریم، گفت: روی خودروی نظامی ایرانی کار نموده ایم و به زودی تحویل یک خودرو از این نوع را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگاران - آذر ماه سال 97 روابط عمومی وزارت دفاع اظهار داشت خودروی زرهی ضدمین و ضدکمین طوفان ساخت سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای انجام مأموریت های پشتیبانی رزمی و تردد در مناطق جنگی و عملیاتی طراحی شده است.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع درباره خودروی زرهی طوفان در تشریح ویژگی های این نفربر تاکتیکی گفته است: طراحی و ساخت خودروی طوفان براساس نیازمندی نیروهای مسلح برای دستیابی به محصولی با قابلیت سرعت بالاتر، حرکت در شیب های طولی و عرضی تند و عبور از موانع صورت گرفته است.

امیر سرتیپ حاتمی ادامه داده است: خودروی طوفان یک خودروی 4*4 با قابلیت مقاومت در برابر انفجار مین و تله های انفجاری با قدرت چندین کیلوگرم TNT و سطح حفاظت در برابر گلوله های مختلفِ هسته فولادی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: بیت ران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6331

به "به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید