بهتر بود لیگ آغاز نمی شد، شرایط برای گل گهر سخت تر از قبل شده است

به گزارش مجله هاستفا، حسین ترابپور در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص راهکارهای کادر فنی تیم فوتبال گل گهر برای تمرینات آماده سازی بازیکنان این تیم گفت: حدود سه ماه لیگ تعطیل بود. نمی توان یکباره به بازیکنان فشار زیادی آورد. ما قبل از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط خوبی داشتیم و نتایج قابل قبولی هم کسب کردیم اما این اتفاق تلخ باعث شد تا از شرایط آرمانی دور شویم اما باید با تمرینات ویژه، خود را به آمادگی کامل برسانیم.

بهتر بود لیگ آغاز نمی شد، شرایط برای گل گهر سخت تر از قبل شده است

ترابپور درباره احتمال آسیب دیدگی بازیکنان به دلیل تمرینات پرفشار و فشردگی بازی ها اضافه کرد: کادر فنی یک برنامه تمرینی خوب و منظم را برای بازیکنان آماده نموده که آن را پیاده کردیم اما فشردگی بازی ها تا حدودی برای بازیکنان دردسرساز خواهد شد. با توجه به اینکه زمان زیادی هم تا شروع لیگ باقی نمانده و بازی ها پی درپی است، باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا بازیکنان ما دچار آسیب دیدگی نشوند.

وی در خصوص اینکه بعضی تیم ها خواهان تعطیلی لیگ نوزدهم بودند، گفت: بهتر بود که لیگ تعطیل می شد. ما شرایط ایده آلی برای انجام لیگ نداشته و مانند سایر کشورهای صاحب فوتبال، زیرساخت و امکانات لازم نداریم اما نمی دانم چرا بعضی تیم ها و مسئولان فشار زیادی آوردند تا ادامه لیگ شروع گردد. در چنین شرایطی، این سؤال مطرح است که دریافت یک جام مهمتر است یا دریافت جان؟ بعضی کشورهای صاحب فوتبال، لیگ شان را تعطیل نموده اند اما دلیل برگزاری فشرده بازی های لیگ نوزدهم هنوز تعیین نیست.

مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید می توانید در ادامه مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کنید، گفت: شرایط سخت است. ما قبل از تعطیلی لیگ شرایط بسیار خوبی داشتیم اما همه چیز فرق نموده است. البته مجید جلالی سرمربی تیم و دیگر اعضای کادر فنی کوشش می نمایند تا با انجام بازی های خوب، فرایند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4154

به "بهتر بود لیگ آغاز نمی شد، شرایط برای گل گهر سخت تر از قبل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر بود لیگ آغاز نمی شد، شرایط برای گل گهر سخت تر از قبل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید