آنالیز فولکس واگن اطلس کراس اسپرت

به گزارش مجله هاستفا، اطلس کراس اسپرت نسخه ای کوچک تر، شیک تر و کوپه مانند از کراس اوور فول سایز فولکس واگن اطلس است که چندی پیش معرفی گردید و تا قبل از انتها ماه مارس سال جاری راهی نمایندگی های فروش در ایالات متحده می گردد.

آنالیز فولکس واگن اطلس کراس اسپرت

به گزارش خبرنگار، اطلس کراس اسپرت نسخه ای کوچک تر، شیک تر و کوپه مانند از کراس اوور فول سایز فولکس واگن اطلس است که چندی پیش معرفی گردید و تا قبل از انتها ماه مارس سال جاری راهی نمایندگی های فروش در ایالات متحده می گردد. حال فولکس واگن لیست قیمت تیپ های مختلف این کراس اوور میان سایز را اعلام نموده است. اطلس کراس اسپرت در هشت تیپ گوناگون با دو پیشرانهٔ مختلف و انتقال قدرت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک به بازار عرضه می گردد.

پیشرانه های این ماشین با اطلس فول سایز مشترک هستند که این یعنی موتور اول آن یک واحد 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 235 اسب بخار قدرت و موتور دوم یک نمونهٔ 3.6 لیتری VR6 با 276 اسب بخار قدرت است. نیروی هردوی این موتور ها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در حالت عادی به چرخ های جلو منتقل می گردد، اما برای هردو موتور سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود.

قیمت اطلس کراس اسپرت در تیپ پایهٔ S از 31,565 دلار شروع می گردد که هرچند از رقبای کره ای یعنی هیوندای سانتافه و کیا سورنتو گران تر است، اما از رقبای ژاپنی مثل نیسان مورانو و هوندا پاسپورت قیمت پایهٔ کمتری دارد. گران ترین تیپ اطلس کراس اسپرت نیز تیپ پریمیوم R-Line با پیشرانهٔ VR6 است که قیمت آن از 50,815 دلار شروع می گردد. این تیپ و تیپ پریمیوم به صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند، اما در دیگر تیپ ها این سامانه با قیمت 1900 دلار قابل سفارش خواهد بود.

هر هشت تیپ اطلس کراس اسپرت با پیشرانهٔ چهار سیلندر قابل خریداری هستند، اما پیشرانهٔ VR6 برای دو تیپ پایینی S و SE ارائه نمی گردد؛ بنابراین کسانی که خواستار موتور شش سیلندر هستند باید حداقل 38,365 دلار برای تیپ SE Tech پرداخت نمایند. همچنین هرچند همان طور که گفته شد این کراس اوور آلمانی تا قبل از انتها ماه مارس راهی نمایندگی های فروش می گردد، اما تیپ های R-Line آن کمی دیرتر برای فروش ارائه خواهند شد.

فولکس واگن دو پکیج سفارشی بنام های V6 Twoing و پانورامیک سانروف را هم برای اطلس کراس اسپرت ارائه نموده است. هردوی این پکیج ها فقط برای دو تیپ SE Tech شش سیلندر و SE Tech R-Line شش سیلندر قابل سفارش هستند.

پکیج اولی (پکیج بکسل) با قیمت 550 دلار، قلاب تریلر کارخانه ای و آلترناتور قوی تر را به همراه دارد و پکیج دوم که برای سفارش آن باید 1200 دلار پرداخت کرد، شامل سانروف پانورامیک با باز و بسته شدن و حرکت کشویی برقی می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2511

به "آنالیز فولکس واگن اطلس کراس اسپرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فولکس واگن اطلس کراس اسپرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید