بتای iOS 14.2 عرضه آیفون 12 بدون هدفون را تایید می کند

به گزارش مجله هاستفا، از مدت ها قبل شایعه های مختلفی وجود داشتند که ادعا می کردند اپل در جعبه آیفون 12 آداپتور شارژر یا هدفون را قرار نخواهد داد. بعد از رونمایی از نسل جدید اپل واچ در رویداد آنلاین Time Flies، مشاهده کردیم که اپل قصد دارد نسل جدید این ساعت هوشمند را بدون قرار دادن آداپتور شارژر در جعبه آن به فروش برساند.

بتای iOS 14.2 عرضه آیفون 12 بدون هدفون را تایید می کند

بعد از انجام این کار توسط اپل، دوباره حدس و گمان ها در رابطه با عدم قرار دادن آداپتور شارژر یا هدفون در جعبه آیفون 12 قوت گرفتند. با منتشر شدن دومین نسخه بتا از سیستم عامل iOS 14.2 به نظر می رسد که تمامی این شایعه های منتشر شده، درست باشند.

اپل در قسمت تنظیمات (Settings) سیستم عامل iOS دستورالعمل های را در رابطه فرکانس های رادیویی قرار داده است که شامل هشدار ها و دستورالعمل هایی جهت استفاده صحیح کاربران از تلفن همراه و لوازم جانبی همراه آن است.

اطلاعات منتشر شده توسط سایت MacRumors نشان می دهند که در iOS 14.2 اپل از نسخه جدیدی برای این دستور العمل ها استفاده کرده است که در آن از عبارت هدفون به جای هدفون عرضه شده با آیفون استفاده شده است. با توجه به این جمله، احتمال می دهیم که اپل قصد داشته باشد آیفون های 12 را بدون قرار دادن هدفون در جعبه آن ها عرضه کند.

قبل از منتشر شدن این نسخه بتا از سیستم عامل iOS 14.2 در این دستور العمل مربوط به امواج رادیویی آمده بود که:

برای کاهش قرار گیری در معرض انرژی حاصل از امواج رادیویی، از بلندگو تلفن همراه، هدفون عرضه شده با آن یا لوازم جانبی مشابه استفاده کنید.

در دومین نسخه بتا iOS 14.2 این عبارت به این شکل تغییر کرده است:

برای کاهش قرارگیری در معرض انرژی حاصل از امواج رادیویی، از بلندگوی تلفن همراه، هدفون یا لوازم جانبی مشابه استفاده کنید.

Ming-Chi Kuo گفته بود که اپل در جعبه آیفون 12 هدفونی را قرار نخواهد داد تا بتواند که فروش ایرپاد بدون سیم خودش را افزایش دهد. مدتی بعد، این ادعا توسط یکی از افشاگران با سابقه تایید شد.

این افشاکننده با تایید صحبت های Kuo، اضافه کرد که اپل حتی آداپتور شارژر را از جعبه آیفون 12 حذف خواهد کرد. این افشاکننده اضافه کرد که نه تنها در آیفون 12، بلکه در نسل جدید آیفون SE هم شاهد استفاده از این لوازم جانبی نخواهیم بود.

  • آیفون 12 پرو مکس 5G پرچم دار اصلی اپل خواهد بود

مدتی قبل بود که اپل از اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE رونمایی کرد. در مراسم رونمایی اپل گفت که این ساعت های هوشمند جدید را تنها با کابل USB و بدون آداپتور شارژر در جعبه آن ها عرضه خواهد کرد. اپل علت انجام این کار را حفظ محیط زیست گفت و گفت که بسیاری از کاربران هم اکنون آداپتور شارژر مناسب را برای شارژ کردن دستگاه های خود دارند.

انتظار داریم که اپل از نسل جدید آیفون یعنی آیفون 12 در اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) رونمایی کند. گزارش های منتشر شده نشان می دهند که مدل های گران تر آیفون 12 در ماه نوامبر (آبان ماه) به بازار عرضه خواهند شد.

اطلاعات افشا شده نشان می دهند که اپل در آیفون 12 جدید از طراحی همانند آیفون 4 استفاده کرده است و به احتمال زیاد شاهد استفاده از فناوری 5G در برخی از مدل های آیفون 12 هستیم.

  • آیا خریداران آیفون 12 با حذف شارژر از جعبه کنار می آیند؟

منبع: 9TO5Mac

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5232

به "بتای iOS 14.2 عرضه آیفون 12 بدون هدفون را تایید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتای iOS 14.2 عرضه آیفون 12 بدون هدفون را تایید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید