باید از واکسیناسیون امکانی ساخت برای بازیابی سرمایه های اجتماعی

به گزارش مجله هاستفا، معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری گفت: در شرایط کنونی که متأسفانه اعتماد عمومی، پیوسته در خطر است، شفافیت نه فقط عامل بازدارنده فساد که مقوم اعتماد شهروندان است. می گردد و باید از واکسیناسیون، امکانی ساخت برای بازیابی سرمایه های اجتماعی.

باید از واکسیناسیون امکانی ساخت برای بازیابی سرمایه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در رشته توئیتی درباره واکسن کرونا نوشت:

1. واکسن، دغدغه مهم افکار عمومی است؛ این دغدغه، تنها محدود به تأمین نیست و توزیع آن نیز با حساسیت بسیار شهفرایندان رصد خواهد شد. تأکید مستمر رییس جمهور بر شفافیت در فرایند واکسیناسیون، برای جلوگیری از اتفاقات آبادان است. پایه ریزی فرآیند شفاف، عظیم ترین مانع در برابر بی عدالتی است.

2. در شرایط کنونی که متأسفانه اعتماد عمومی، پیوسته در خطر است، شفافیت نه فقط عامل بازدارنده فساد که مقوم اعتماد شهفرایندان است. می گردد و باید از واکسیناسیون، امکانی ساخت برای بازیابی سرمایه های اجتماعی.

3. به شفافیت باید عمق بخشید تا آنجا که حتی دسترسی عمومی به اطلاعات واکسن های وارد شده توسط بخش خصوصی در آینده نیز، از تعداد تا مجوزها، مهیا گردد. بخش خصوصی که در تحریم، با صادرات غیر نفتی و بازگرداندن ارز، به تاب آوری ایران کمک رساند، امروز هم می تواند کمک گر دولت و ملت باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7320

به "باید از واکسیناسیون امکانی ساخت برای بازیابی سرمایه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از واکسیناسیون امکانی ساخت برای بازیابی سرمایه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید