بازداشت 14 نفر در اعتراضات خشونت آمیز پورتلند

به گزارش مجله هاستفا، پلیس پورتلند از بازداشت 14 نفر از معترضان پس از حمله به نیروهای پلیس در اعتراضات اخیر این شهر خبر داده است.

بازداشت 14 نفر در اعتراضات خشونت آمیز پورتلند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس پورتلند اعلام نمود: حداقل 14 نفر از معترضان پس از حمله به ماموران پلیس بازداشت شده اند.

بر اساس این گزارش، درگیری های خشونت آمیز بین گروه های رقیب در پورتلند خاتمه با دخالت نیروهای پلیس روبرو شده است.

پلیس پورتلند نیمه شب شنبه در این شهر شرایط آشوب و ناآرامی اعلام نموده است، آن هم پس از آنکه حدود 250 نفر از معترضان سعی کردند وارد یک ساختمان دولتی شوند. شهر پورتلند در ایالت اورگون طی 3 ماه اخیر صحنه اعتراضات شبانه بوده است.

از زمان قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، اعتراضات علیه نژادپرستی و رفتارهای وحشیگرانه پلیس آمریکا در سراسر این کشور گسترش یافته است.

دولت ترامپ در ماه جولای نیروهای فدرال را برای سرکوب اعتراضات در پورتلند مستقر کرد. روز آدینه ترامپ معترضان و تظاهرات کنندگان را احمق توصیف کرد و گفت: شهرهایی که توسط دموکراتها اداره و کنترل می گردد، با هرج و مرج روبرو شده است.

پلیس پورتلند از اواخر ماه می تا به امروز 18 بار در این شهر اعلام شرایط هرج و مرج اعلام نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4929

به "بازداشت 14 نفر در اعتراضات خشونت آمیز پورتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 14 نفر در اعتراضات خشونت آمیز پورتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید