اولتیماتوم یک هفته ای مالک ناپولی به گتوسو

به گزارش مجله هاستفا، رسانه های ایتالیایی از احتمال اخراج سرمربی تیم فوتبال ناپولی در صورت عدم کسب نتایج مطلوب در یک هفته آینده خبر داده اند.

اولتیماتوم یک هفته ای مالک ناپولی به گتوسو

به گزارش خبرنگاران، فرصت جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی برای جلب رضایت و اعتماد مالک باشگاه کمتر از قبل شده و طبق ادعا نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا او تنها یک هفته فرصت دارد که به بی ثباتی های اخیر تیمش خاتمه دهد. اما دو آزمونی که گتوسو محکوم به موفقیت آنها شده، دو مصاف بسیار سخت برابر تیم های آتالانتا و یوونتوس است.

ناپولی یکشنبه هفته جاری در خانه جنوا با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد که این هفتمین باختش در این فصل بود و خشم اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه شهر ناپل را در پی داشته است. به همین دلیل هم او یکشنبه هفته آینده درباره سرمربی تیم تصمیم گیری خواهد نمود، تصمیمی که وابسته به نتایج قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا در مصاف با دو تیم از سرسخت ترین تیم های لیگ است.

ناپولی چهارشنبه هفته جاری در حالی میهمان آتالانتا خواهد بود که بازی رفت این دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بدون گل تمام شد. شاگردان گتوسو شنبه هفته آینده هم میزبان یوونتوسی خواهند بود که چند هفته پیش در بازی سوپرجام ایتالیا مغلوب آن شد.

در همین حال گاتزتا دلواسپورت نوشته است که جدایی گتوسو از ناپولی در خاتمه فصل صرف نظر از هر نتیجه و عنوانی که با این تیم کسب کند، قطعی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6821

به "اولتیماتوم یک هفته ای مالک ناپولی به گتوسو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم یک هفته ای مالک ناپولی به گتوسو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید