انعقاد تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهمنامه ای به ارزش 46 میلیارد تومان مابین سازمان صدا و سیما و مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ داود بهبودی پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای تامین اعتبار توسعه و بروزرسانی زیرساخت های فنی صدا و سیمای مرکز استان و نیز تکمیل پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی و اف ام در سطح استان آذربایجان شرقی منعقد شد.

بهبودی با بیان اینکه 2.5 میلیارد تومان از این مبلغ از محل منابع استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی سه سال و مابقی توسط سازمان صدا و سیما تامین خواهد شد، اضافه کرد: منابع تامین شده در این تفاهمنامه در جهت توسعه پوشش تلویزیونی دیجیتال و رادیویی اف ام استان به تعدا 80 دستگاه و متناسب با استانداردهای فنی صدا و سیما هزینه خودهد شد.

وی ابراز داشت: بروزرسانی زیرساخت های ساختمان، تاسیسات و تجهیزات فنی تولید و پخش مرکز، ایستگاههای تلویزیونی و رادیویی، تهیه فرستنده های بسته سوم دیجیتال برای ایستگاه های متوسط قدرت تلویزونی، احداث دیتاسنتر و نیز تامین تجهیزات و سیگنال رسانی امن در حوزه پدافند غیرعامل از دیگر موارد هزینه کرد اعتبارات این تفاهمنامه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در خاتمه اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل مفاد این تفاهمنامه شاهد توسعه و ارتقای برنامه ها و نیز پوشش تصویری و رادیویی صدا و سیمای استان باشیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6171

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید