امتحانات نیمسال دوم دانشگاه صنعتی سهند تا 19 تیر ادامه دارد

به گزارش مجله هاستفا، امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 1400- 1399 دانشجویان دانشگاه صنعتی بصورت الکترونیکی تا 19 تیرماه امسال به وسیله سامانه LMS دانشگاه در سامانه سما برگزار می گردد.

امتحانات نیمسال دوم دانشگاه صنعتی سهند تا 19 تیر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 1400- 1399 دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بصورت الکترونیکی و آنلاین از تاریخ 6 تا 19 تیرماه امسال به وسیله سامانه LMS دانشگاه و بر اساس برنامه امتحانی مندرج در سامانه سما برگزار خواهد شد. بعلاوه امتحانات خاتمه ترم دروس مقطع دکتری با نظر استاد درس بصورت حضوری یا غیر حضوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، جهت جلوگیری از ترافیک های احتمالی، سامانه های، آزمون exam3، exam4 و exam5 به ترتیب متناسب با سامانه های، دریس lms3، lms4 و lms5 راه اندازی شده است.

دستور العمل شرکت در آزمون های آنلاین خاتمه نیمسال برای دانشجویان به صورت ذیل در سه مرحله، قبل از برگزاری آزمون، حین برگزاری آزمون و بعد از برگزاری آزمون تدوین شده است و به دانشجویان توصیه اکید می گردد که ضمن مطالعه دقیق این دستور العمل، مفاد آن را در ایام برگزاری امتحانات به دقت رعایت نمایند تا با کمترین دغدغه فکری بتوانند این آزمون ها را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.sut.ac.ir مراجعه نمایند

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8066

به "امتحانات نیمسال دوم دانشگاه صنعتی سهند تا 19 تیر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات نیمسال دوم دانشگاه صنعتی سهند تا 19 تیر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید