اعتراف فرمانده سنتکام به قدرت نظامی ایران

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران : فرمانده سنتکام در جلسه ای در کنگره آمریکا با اشاره به توان نظامی ایران، آن را مانعی برای رجحان کامل (دفاع) هوایی آمریکا در منطقه تلقی کرد.

اعتراف فرمانده سنتکام به قدرت نظامی ایران

به گزارش به نقل از ایسنا، کنت مک کنزی، فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام روز سه شنبه در یک جلسه استماع کنگره مدعی شد که ایران با کاهش فزونی نظامی آمریکا در منطقه، تهدیدی هر روزه برای آمریکا و متحدانش در خاورمیانه دارد.

بنابر گزارش بلومبرگ، مک کنزی در گزارشی مکتوب به کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که آن چه نیروهای حوثی تحت حمایت ایران در یمن خواند، از ماه ژانویه بیش از 150 موشک بالستیک، موشک های کروز و حمله های پهپادی علیه اهداف نظامی، زیرساختی و غیرنظامی علیه عربستان سعودی انجام داده اند.

او هشدار داد که به کارگیری گسترده پهپادهای کوچک و متوسط از سوی ایران برای جاسوسی و حملات به معنای آن است که برای اولین بار پس از جنگ کره، ما در حال عملیات بدون فزونی کامل (دفاع) هوایی هستیم.

این فرمانده آمریکایی ادامه داد که تا وقتی این سامانه های هوایی نامعلوم، معین نشوند و شکست داده نشوند، شرایط به نفع حمله کننده خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7377

به "اعتراف فرمانده سنتکام به قدرت نظامی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف فرمانده سنتکام به قدرت نظامی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید