اذعان معاون وزیر بهداشت انگلیس به ناکارآمدی راهبرد دولت در مقابله با کرونا

به گزارش مجله هاستفا، معاون وزیر بهداشت انگلیس در امور مراقبتهای اجتماعی به نادرست بودن راهبرد دولت این کشور در مقابله با شیوع کرونا اذعان کرد.

اذعان معاون وزیر بهداشت انگلیس به ناکارآمدی راهبرد دولت در مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، معاون وزیر بهداشت انگلیس در امور مراقبتهای اجتماعی ضمن اشاره غیرمستقیم به نادرست بودن راهبرد دولت در مقابله با شیوع کرونا، ناکافی بودن آزمایشهای تشخیصی این کشور را تایید کرد و کفت این مسئله واقعاً مشکل زاست.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد بعد از هفته ها دفاعِ دولت انگلیس از آمار آزمایشهای تشخیصی که در این کشور انجام می شود، هلن ماتلی اذعان کرد که دولت در این خصوص پیروز نبوده است.

او گفت که کارکنان خدمات درمانی نتوانستند در طرح آزمایشِ سیار شرکت کنند و واضح است این مسئله تا چه حد در راهبرد دولت برای افزایش ظرفیت انجام آزمایش مشکل زاست.

به رغم اصرار وزرای دولت انگلیس مبنی بر توانایی انجام 40 هزار آزمایش روزانه، در عمل کمتر از 20 هزار آزمایش در روز انجام می شود. مت هنکاک، وزیر بهداشت بریتانیا با انتقادهای رو به افزایشی حتی در داخل دولت به دلیل هدف گذاری 100 هزار آزمایش بدون مشخص راهبرد چگونگی انجام آن روبرو است.

در انگلیس در مجموع 17337 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته اند. تعداد مبتلایان هم از 129 هزار نفر فراتر رفته است.

م

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3878

به "اذعان معاون وزیر بهداشت انگلیس به ناکارآمدی راهبرد دولت در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اذعان معاون وزیر بهداشت انگلیس به ناکارآمدی راهبرد دولت در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید