ادامه تقابل انگلیس با بیماری کووید-19

به گزارش مجله هاستفا، داده های وزارت بهداشت انگلیس کماکان از کشته شدن ده ها نفر در این کشور بابت ابتلا به بیماری کووید-19 حکایت دارد و اینک انگلیس در رتبه چهارم دنیا از حیث بدترین کشورهای آسیب دیده از این بیماری است.

ادامه تقابل انگلیس با بیماری کووید-19

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران،آخرین داده های روز یکشنبه در انگلیس و زمینه تلافات ناشی از بیماری کووید-19 از کشته شدن 315 نفر دیگر در شبانه روز گذشته حکایت دارد.

به نوشته خبرگزاری رویترز این آمار شامل کشته شدگان بیمارستانها و سرای سالمندان است و نشان می دهد در 24 ساعت گذشته 315 نفر دیگر در انگلیس از این بیماری جان باختند.

به گزارش وبگاه مرجع ولدو میترز تعداد کشته شدگان ناشی از بیماری کووید-19 در انگلیس 28446 نفر است. در این کشور در مجموع 186599 نفر به این بیماری مبتلا شده اند. انگلیس در رتبه چهارم جدول جهانی بیماری کووید19 واقع شده است.

از انگلیس خبر می رسد که حدود نیمی از پزشکان این کشور به صورت شخصی تجهیزات پزشکی مورد احتیاج خود را خریداری می نمایند. تحقیقی که میان 16 هزار پزشک اجرا شده نشان می دهد 65 درصد احساس می نمایند تنها به صورت جزئی یا در کل هیچگونه حفاظتی از آنها هنگام کار و مقابله با همه گیری ویروس کرونا انجام نمی گردد. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که نخست وزیر انگلیس نیز روز یکشنبه در مصاحبه ای به وخامت حال خود در زمان ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن در بخش مراقبتهای ویژه و قطع امید پزشکان در آن مقطع اشاره نمود.

بوریس جانسون نخست وزیر 55 ساله انگلیس در گفت وگو با روزنامه سان اشاره نمود که حین بستری بودن در بیمارستانی در لندن در یک روز بحرانی متوجه صحبت پزشکان راجع به خود می گردد. بوریس جانسون در این مصاحبه گفت: لحظه سختی بود و هرگز نمیتوانم منکر آن شوم.

وی گفت: آنها میخواستند سناریوی اعلام مرگ استالین را روی من اجرا نمایند.

جانسون به وخامت حال خود در بیمارستان و کوشش کادر پزشکی که مدام به او اکسیژن میرسانند، اشاره نمود. وی در این مصاحبه گفت که در آن لحظات بحرانی که دستگاهها نیز علائم منفی نشان می دادند و کار اکسیژن رسانی فایده ای نداشت، دکترها خود را آماده اعلام مرگ او نموده بودند. جانسون 12 آوریل (یکشنبه 24 فروردین) به بیمارستان انتقال داده شد و 27 آوریل (دوشنبه 8 اردیبهشت) از بیمارستان ترخیص شد.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3906

به "ادامه تقابل انگلیس با بیماری کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تقابل انگلیس با بیماری کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید