اجرای 105 پروژه مالی در چهارمحال و بختیاری پیشنهاد شد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 105 پروژه مالی مرتبط با جهش فراوری از سوی دستگاه های دولتی جهت اجرا در سال 99 پیشنهاد شده است، گفت: به منظور اجرای این پروژه ها 7 هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی پیشنهاد شده است.

اجرای 105 پروژه مالی در چهارمحال و بختیاری پیشنهاد شد

اقبال عباسی 16 فروردین ماه در نخستین جلسه ستاد مالی مقاومتی چهارمحال و بختیاری در امسال با بیان اینکه 105 پروژه مالی مرتبط با جهش فراوری از سوی دستگاه های دولتی برای اجرا در سال 99 پیشنهاد شده است، اظهار کرد: بخشی از هزینه های اجرایی این پروژه ها از اعتبارات ملی، بخشی از اعتبارات استانی و بخشی نیز از اعتبارات بخش خصوصی تأمین می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جهت اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی با موضوع جهش فراوری 7 هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی پیشنهاد شده است، در صورت اجرایی شدن این پروژه ها برای 34 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد و به همین دلیل 21 هزار اشتغال نیز تثبت می گردد.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف هستند اعتبارات ملی پروژه های مالی پیشنهادی خود در سال جهش فراوری را پیگیری نمایند، اعتبارات استانی نیز به مرور به این پروژه ها اختصاص پیدا می نماید، بانک های عامل نیز در جلسات بعدی اقتصاد مقاومتی مکلف می شوند تسهیلات مورد احتیاج برای اجرای این پروژه ها را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

عباسی با اشاره به اهمیت تأمین زیرساخت های مورد احتیاج برای منطقه ویژه مالی چهارمحال وبختیاری، گفت: دفتر فنی استانداری موظف است این مسئله را پیگیری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در سال جهش فراوری یکی از اولویت های ما تکمیل زنجیره فراوری محصولات کشاورزی و ... است، شرح داد: سرمایه های سرمایه گذاران باید به سمت صنایع تبدیلی و تکمیلی سوق داده تا زنجیره فراوری در استان تکمیل گردد.

وی بیان نمود: باتوجه به شرایط مالی کشور، تحریم ها، اهمیت ایجاد اشتغال و ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام وظیفه ما در تحقق شعال سال که همان جهش فراوری است، بسیار سنگین تر از گذشته است، اگر فراوری داخلی تقویت و افزایش پیدا کند، بسیاری از مسائل کشور مرتفع می گردد.

عباسی با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: باید تمامی پروژه های گردشگری نیمه تمام در استان با اولویت پیگیری گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه آبرسانی بن- بروجن، شرح داد: این پروژه در حال حاضر احتیاجمند 400 میلیاردتومان اعتبار است، باید اعتبار اجرای این پروژه ملی به وسیله وزارت خانه مرتبط پیگیری گردد، اجرای این پروژه برای استان سرنوشت ساز است.

وی تأکید کرد: آب پشت سدها باید برای شرب، صنعت و کشاورزی به صورت بهینه مورد استفاده قرار بگیرد، برای رونق و افزایش فراوری احتیاجمند تأمین آب هستیم، بنابراین پروژه های آبی با اولویت مورد پیگیری قرار بگیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3468

به "اجرای 105 پروژه مالی در چهارمحال و بختیاری پیشنهاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 105 پروژه مالی در چهارمحال و بختیاری پیشنهاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید