آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله هاستفا، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از برگزاری آزمون ها و امتحانات دانشگاه های استان به صورت غیر حضوری اطلاع داد.

آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از بجنورد، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان گفت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان و قرارگرفتن خراسان شمالی در شرایط قرمز کرونا ویروس، امتحانات دانشگاه های استان به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

حیاتی ادامه داد: دروس کارگاهی و عملی از این قاعده مستثنی هستند و برگزاری امتحانات این دروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فواصل زمانی متفاوت خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا دانشگاه ها و کمیسیون جابجایی نهایت همکاری را با دانشجویان برای حذف درس و انتقال به استان های محل اقامت خود داشتند و برآیند ما از اقدامات دانشگاه ها مثبت است.

وی افزود: برای بازگشایی دوباره دانشگاه ها و برگزاری کلاس ها تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

حیاتی گفت: مسائل دانشجویان در حوزه خوابگاه باید در جلسات کارشناسی ذیل این کمیسیون آنالیز و حل گردد و برای حل مشکل کمبود خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بجنورد این موضوع باید در کمیسیون واگذاری ساختمان ها و امکانات اداری مطرح گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4195

به "آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید